Justin Drew Bieber

Alla inlägg under november 2011

WOW

Av Aya Drew Bieber - 30 november 2011 22:32

Nu ska vi köra en lek :D.


Vilken bild tycker ni är snyggast och sexigast?


Skriv numret som står ovanför bilden för att rösta på vilken bild som är snyggast. (skriv numret som en kommentar).


1.

 

2.


  



3.  



4.  



5.  







Vilken tycker ni är snyggast? Rösta genom att skriva numret ovan för en av bilderna. OBS!! man får bara rösta en gång. :D  






        

Av Aya Drew Bieber - 30 november 2011 22:13

Hejsan är tillbacks från en lååååång paus. Jag kollade på statistiken för januari det var då vi skrev nya inlägg varje dag. Jag såg att de högsta var 40. Vi fick 80 besökare på 2 dagar jag blev glad och tänkte att jag kunde fortsätta med bloggen efter all jobb med headern och bilder o de. Så I'm back girls. Skulle dock gärna vilja ha mer tips och kommentarer om bloggen och vad jag kan göra för att få den bra och fin. Skriv gärna eran tips till oss vi tar imot alla åsikter så snåla inte på med kommentarerna :D <3 :*




Älskar dig justin bieber och alla er söta fans 



MVH/ Aya 

Presentation


Löööve ya justin

Fråga mig

4 besvarade frågor

Besökare

Omröstning

hur ofta är du inne på denna bloggen?
 Detta är första gången
 Detta är min andra gång
 Varje dag
 första och sista gången jag är inne
 följer den varenda timme
 Några gånger

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Länkar

Musik

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Roligt

Truth in Blogging

Ovido - Quiz & Flashcards